Zaproś na webinar i przekazuj wiedzę online

Daj się usłyszeć z dowolnego miejsca. Wykorzystaj landing page’e, by zachęcić do zapisu na Twoje wydarzenie online i zapełnij wirtualną salę uczestnikami twojego webinaru.
14-dniowy okres próbny. Bez karty kredytowej.

Co powinno się znaleźć na landing page’u z formularzem zapisu na webinar?

Zebraliśmy się tutaj, aby...

Wykorzystaj landing page, by pokazać, o czym zamierzasz opowiedzieć na webinarze. Postaraj się zapowiedzieć, w jaki sposób pomoże to Twoim klientom w osiągnięciu ich celów.

Na wszelki wypadek

Dołącz do strony informującej o webinarze formularz kontaktowy dla zainteresowanych, dzięki któremu otrzymają przypomnienie o starcie wydarzenia w odpowiednim momencie. Skorzystaj z dostępnych integracji z platformami do email marketingu.

To ile jeszcze trzeba czekać?

Ile czasu zostało do startu webinaru? Będzie to widoczne jak na dłoni, jeśli dodasz do landing page’a widget odmierzający czas.

Zobacz wszystkie szablony landing page’y do zapisu na webinar

Najpopularniejsze branże, które używają landing page’y, by zwiększyć liczbę zapisanych na webinar:

Generuj wartościowe leady w Landingi

Sprawdź nasz produkt i wybierz plan, który najbardziej ci odpowiada
14-dniowy okres próbny. Bez karty kredytowej.