Pokaż odwiedzającym, co mówią o Tobie dotychczasowi klienci. Jak rozwinęli swój biznes lub umiejętności dzięki oferowanym przez Ciebie usługom? Możesz zamieścić na landing page’u opinie w formie wideo albo widgety ze stron rankingowych.
Sprzedajesz kursy cyklicznie w ograniczonych odcinkach czasu? Tworzysz ebooki i zapowiadasz je przed datą premiery? Dodaj na stronę licznik czasowy, żeby pokazać, ile dni pozostało do startu sprzedaży.
W zamian za zapis do listy mailingowej udostępniaj darmowe materiały: ebooki, checklisty albo krótkie zeszyty ćwiczeń. Nie tylko wzbudzisz zaufanie odbiorców, ale również zwiększysz swoją listę subskrybentów.
Żeby sprzedawać na landing page’u, skorzystaj z dostępnych integracji i łącz strony z płatnościami. Pamiętaj, by w treści landing page’a najpierw zawrzeć korzyści wynikające z zakupu, a potem cenę.