Wykorzystaj landing page’e i pop upy do przekierowania leadów na stronę. To sprawi, że na twojej stronie znajdą się ci, którzy wykazali zainteresowanie produktem lub usługą. Z naszym edytorem, przejście przez proces sprzedażowy jest łatwiejsze i bardziej wydajne.
Wysyłaj odpowiedź automatycznie po otrzymaniu wypełnionego formularza. Konfiguracja atrybutów sprawi, że pola formularza takie jak na przykład imię, adres, czy nazwa firmy pojawią się w treści wiadomości zwrotnej.
Jeżeli chcesz, aby klienci mogli łatwo znaleźć twoją siedzibę, dołącz wtyczkę Google Maps. Inne integracje pozwolą ci na import leadów do programów zewnętrznych oraz szereg innych czynności, które zoptymalizują twoje działania i zwiększą użyteczność twoich landing page’y. Same korzyści.
Landing page’e, które są spójne ze stroną główną konwertują lepiej. Taki układ zwiększa pewność, że obie strony należą do ciebie i tworzy profesjonalne wrażenie. Umieszczenie logo firmy na stronie potęguje ten efekt.